Ook snel en makkelijk een strakke buik? klik hier voor het geheim!
Nu strakke buik.nl - De beste manier voor makkelijk en snel een strakke buik!
Buikoefeningen 2 februari 2019
mm
Jesse Geen reacties

Wil jij ook een strakke buik? Op een gezonde, snelle en makkelijke manier! Wacht dan niet langer en kijk snel verder! AL meer dan 1000 vrouwen zijn je al voor gegaan!

Ja ik wil nu een strakke buik!

Snel en makkelijk een strakke buik? in dit artikel lees je over de valkuilen waar de meeste mensen falen en de trucs hoe jij die droom buik wel kan bereiken.

strakke buik trainen

 

De buik strak trainen wordt vaak gezien als zwaar en moeilijk. Dit komt doordat de buik één van de moeilijkste lichaamsdelen is om te trainen. Het kost vaak veel tijd en energie. Daarnaast heb je vaak te maken met de rug die niet altijd meewerkt. Doordat de resultaten meestal lang wegblijven kan dit heel demotiverend werken.

 

Droom jij ook van een strakke buik?

Een mooie strakke buik is voor heel veel vrouwen een droom. Een droom die ver weg en onbereikbaar lijkt. Een droom die alleen voor anderen is weg gelegd. Een droom die alleen voor topsporters, de rich and famos en een aantal gelukkigen onder ons moeiteloos bereikbaar is.

Wordt je ook boos elke keer wanneer je die ene collega weer tegenkomt met haar strakke buik, die ondertussen ook al 2 kinderen op dewereld heeft gezet en kan eten wat ze wil. Of als je in de zomer op het strand ligt en al die strakke buiken voorbij ziet lopen. Wat gaat er door je heen op zo’n moment.

Zou je er niet alles voor over hebben om met een zelfverzekerd gevoel ook die bikini aan te kunnen trekken. dromen over een strakke buikOm weer dat ene lievelings topje aan te kunnen trekken of de tientallen andere kledingstukken die al meer dan een jaar in kast liggen weg te stoffen?

De buikspieren maken het mogelijk om je romp te bewegen, maar naast de praktische doeleinden heeft het hebben van strakke buikspieren ook psychologisch een belangrijke rol. Het straalt kracht en gezondheid uit, een enorme boost voor het uiterlijk en je zelfvertrouwen.

Voor alle vrouwen die denken dat een strakke buik voor hen niet haalbaar is, dat de lat te hoog is of dat zij niet met de juiste genen zijn geboren, kortom iedereen die denkt dat een strakke buik een droom blijft, er is hoop. Laat die negatieve gedachten los! Het geheim zit ‘m namelijk in een aantal kleine dingen. Dingen die wij allemaal kunnen doen maar nog niet allemaal weten.

Moeilijkheid van buikspieren trainen

Waarom worden buikspieroefeningen vaak moeilijker ervaren dan fietsen, hardlopen of bijvoorbeeld arm -en beenoefeningen? Dit komt doordat de bewegingen van de romp korter en kleiner zijn. Hierdoor is het trainen van deze spieren net iets moeilijker.

De truc zit ‘m vooral in het motiveren van jezelf door de oefeningen leuker te maken. Er bestaan verschillende leuke oefeningen die je kunt doen waarbij de buikspieren intens worden gebruik zonder dat je daar heel veel moeite voor hoeft te doen.

vrouw buikspier oefeningen

Naast alleen de buik trainen is het ook belangrijk dat je op je voedingspatroon let en cardio oefeningen. Dit helpt om je vetpercentage omlaag te krijgen. Die strakke buik die je graag wilt zien zit gedeeltelijk verstopt onder een laagje vet.

Herhaling, herhaling, herhaling. Wat bijna nog belangrijker is dan letten op je voedingspatroon is dat je de oefeningen op een regelmatige basis herhaalt, dit hoeft niet lang te zijn als het maar consequent is.

Wanneer je elke dag leuke en korte oefeningen uitvoert heb je al die dure fitnessapparaten helemaal niet nodig. Een matje, wat gewichten en goede instructies is alles wat je nodig hebt voor mooie strakke buikspieren!

Waarom gaan veel mensen naar de sportschool

Men gaat doorgaans naar de sportschool om af te vallen, zich fit te voelen en resultaten te boeken. Resultaten op het gebied van zelfvertrouwen. Door te sporten maakt je lichaam endorfine aan, een stofje waar je een goed gevoel van krijgt.

Maar ook om gezondheidsredenen gaat men naar de sportschool, bijvoorbeeld om meer conditie/uithoudingsvermogen op te bouwen of om af te vallen (vetverbranding). Of men gaat naar de sportschool voor een goede balans tussen inspanning en ontspanning, je kan je hoofd leegmaken en je even onttrekken aan de hectiek van de dag door lekker te sporten.

sportschool sporten

Je hebt in de sportschool vaak de keuze uit het traditionele krachthonk dat volstaat met allerlei soorten gewichten, of je kan deelnemen aan een groepsles (digitaal of met instructeur).

Een grote meerderheid van de mensen vindt zo’n krachthonk toch net iets te spannend en haakt al snel af, waardoor de verwachte resultaten wegblijven en men gedemotiveerd raakt.. Zonde van het geld en zonde van de tijd die is verspild doordat je niet bent gaan trainen.

De Kettlebel Workout kan gezien worden als een digitale groepsles in de sportschool, maar dan vanuit huis. Doordat je de workout vanuit huis kan uitvoeren hoef je geen abonnement voor de sportschool af te sluiten en wordt je niet beperkt door de tijden waarop zo’n groepsles wordt gegeven.

Daarnaast is het mogelijk om met de Kettlebell workout losse spiergroepen te isoleren (zoals de buikspieren), dit heeft hetzelfde effect als krachttraining.

Kettlebell Workout voor vrouwen

Kettlebell Workout is de makkelijkste en de snelste manier voor een strakke buik. De voordelen van de Kettlebel Workout zijn onder andere dat je dus deur niet uit hoeft, je hoeft geen oppas te regelen en doordat je niet veel aan apparatuur nodig hebt kun je de oefeningen gewoon makkelijk uitvoeren in je eigen huis.

De tijd die je besteedt aan een Kettlebell Workout valt reuze mee, dit komt onder andere door hoe de workout in elkaar is gezet. De workout is vrij intens en richt zich precies op de juiste spieren waardoor twee á drie keer per week een workout van 20 tot 25 minuten ruim voldoende is.

trainen met kettlebells

Omdat de Kettlebell in verschillende gewichten te verkrijgen is kan iedereen de oefeningen doen onafhankelijk van wat je fitnessniveau is. Iedereen kan dezelfde oefeningen doen en snel resultaat behalen. Ben jij wat kleiner of wat groter dan pak je gewoon een kilootje lichter of zwaarder en je voert verder dezelfde oefeningen uit.

Het is makkelijk trainen in een groep bijvoorbeeld met vriendinnen of familie. Dezelfde training met verschillende gewichten voor verschillende niveau’s. Je traint je buikspieren en tegelijkertijd verbrand je ook vet wat er voor zorgt dat je buikspieren ook echt zichtbaar worden.

Jou Personal Kettlebell Trainer

Jesse van der Velde heeft een methode een trainingsprogramma ontwikkeld hoe je met de kettlebell leuke en effectieve oefeningen thuis kan doen om zo op een snelle manier goede resultaten te behalen.

Lees zijn verhaal, zie zijn resultaten en doe met hem mee!

Wil jij ook een strakke buik? Op een gezonde, snelle en makkelijke manier! Wacht dan niet langer en kijk snel verder! AL meer dan 1000 vrouwen zijn je al voor gegaan!

Ja ik wil nu een strakke buik!

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *